Ez leggyakrabban Internet Explorer 8-as böngészővel fordul elő. A legegyszerűbb megoldás, ha Internet Explorer helyett Firefox-szal vagy Chrome-mal próbálják.
Amennyiben erre nincs mód és csak Internet Explorer 8 áll rendelkezésre, a következő módon próbálkozzanak:
- kezdjék el újból a regisztrációt
- az Intézménynél válasszák az "Egyéb" lehetőséget (ekkor automatikusan vált az ablak, Pannon Egyetem jelenik meg, de ez átírható bármilyen intézményre)
- a Beosztásnál szintén válasszák az "Egyéb" lehetőséget, majd gépeljék be a beosztást
- a többi szükséges adat megadása után kattintsanak a "Mentés" gombra.
Ha ezután is problémát észlelnek, kérem jelezzék a sasne@gtk.uni-pannon.hu vagy a sipose@gtk.uni-pannon.hu e-mail címen!
A kellemetlenségért elnézésüket kérjük, köszönjük a fáradozásukat!